اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش خبرگزاری نکستونز، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از 20 هر ماه به 25 (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و 30 ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله 158 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت 24 قابل برداشت است.

نکستونز در گزارشی نوشت: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و 300 هزار تومان برای سایر دهک ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد"، کلیک کنید.