انصارالله: آمریکا با وتوی قطعنامه در برابر همگان ایستاد

رییس هیات ملی مذاکره کننده یمن وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.

به گزارش نکستونز، محمد عبدالسلام، رییس هیات ملی مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: ما وتوی آمریکا علیه اعطای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش الجزیره، سخنگوی انصارالله در ادامه اظهار داشت: به رغم اجماع بین المللی، آمریکا تصمیم گرفت که به خاطر رژیم اسراییل علیه همگان و نیز علیه دستیابی ملت فلسطین به ساده ترین حقوق قانونی خود باشد.

طبق این گزارش، قطر، سوریه، عراق، اردن، عربستان، مصر، الجزایر و فلسطین هم امروز جمعه در بیانیه های رسمی شکست شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین را تاسف بار خواندند و وتوی این قطعنامه از سوی واشنگتن را به شدت محکوم کردند.  

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انصارالله: آمریکا با وتوی قطعنامه در برابر همگان ایستاد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انصارالله: آمریکا با وتوی قطعنامه در برابر همگان ایستاد"، کلیک کنید.