طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در کرمانشاه اجرا می شود

نکستونز/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار استان خبر داد و گفت: در این طرح 100 بانوی سرپرست خانوار پس از دریافت آموزش های مهارتی به بازار کار معرفی می شوند.

مسلم حدیدی با بیان این که اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از بانوان کارآفرین با توجه به ظرفیت ها و ساختارهای این سازمان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به سازمان جهاددانشگاهی استان سپرده شده، افزود: در این طرح پس از فراخوان و ثبت نام، بانوان سرپرست خانواده در دوره های مهارتی اشتغال محور شرکت کرده و پس از کسب مهارت لازم و توانمندسازی به بازار کار معرفی می شوند.

وی با اشاره به  تجربه های موفق و بسترهای بوجود آمده در مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: دوره های آموزشی این طرح شامل صنایع بافتنی(ماندالا بافی، مکرومه بافی)،  صنایع چوبی، گوهرشناسی و تراش سنگ های قیمتی، خیاطی(مدولباس)، عروسک بافی، کار با چرم، دوره های نرم افزار(گیم و انیمیشن، طراحی سایت، موشن گرافی و…)، تکنسین داروخانه و کمک های اولیه است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار  20 تا 40 ساله می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام و دریافت توضیحات بیشتر می توانند به مرکز آموزش دوره های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند  یا با شماره 31031 داخلی 300 تماس بگیرند.

حدیدی تصریح کرد: بزودی دو همایش نیز در این خصوص در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در کرمانشاه اجرا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در کرمانشاه اجرا می شود"، کلیک کنید.