عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه لقا باقری

آفتاب نیوز :

احسان علیخانی مجری معروف صداوسیماست که سال ها اجرای برنامه «ماه عسل» و «عصر جدید» را برعهده داشته و با برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی حسابی غوغا به پا کرد.

البته علیخانی چند سالی است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد و حالا در حال ساخت فصل جدید برنامه جوکر است.

عکس جدید علیخانی در کنار مه لقا باقری نشان می دهد چهره این مجری محبوب بسیار تغییر کرده؛ اضافه وزن و ریزش مو های او موجب تعجب و نگرانی هوادارانش شد. مه لقا باقری بازیگر و همسر جواد عزتی است.

عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه لقا باقری

احسان علیخانی پرسپولیسی است یا استقلالی؟

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است و همواره در برنامه هایش برای استقلالی ها کری می خواند. او بار ها برای تماشای بازی های پرسپولیس به استادیوم رفته و هیچوقت علاقه اش به این تیم را پنهان نکرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه لقا باقری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه لقا باقری"، کلیک کنید.